Tvůrci

Awain/Qerch

Awain/Qerch z.s. je zapsaný spolek, který byl vytvořen pro účely pořádání zážitkových her – larpů a kulturních akcí.

I když sám spolek byl založen teprve v roce 2017, má dlouhou tradici pořádání her v neformální podobě. Zakládající členové tvoří hry již od roku 1995.

Autoři

Jana Raila Hlavsová

Vyrostla na zámku Jezeří, vystudovala archeologii a stavební historii, aby stejně utekla k divadlu. Nakonec spojila všechno dohromady.
Pracuje v Národním památníků hrdinů heydrichiády a vypráví o hrdinech českého odboje školám během lektorských programů.
Propojuje zážitkovou pedagogiku a kulturní akce na českých památkách. Celý život se motá kolem divadla a jeho tvorby.

K larpům přičichla v roce 2004, v letech 2006-2010 je spolu s Rael páchala v Plzni a to od čisté fantastiky po městské urban fantasy v historickém centru.
Pak si dala pauzu a zdrhla zpět k divadlu a filmu.
Aktivně larpí od 2012 a 2017 v rámci vzpomínkového optimismu stvořila Kroniky Nového Illenu, silně ovlivněná pardubickými Larpard a tvorbou Jan “Newmana” Nováka a jeho krásné ženy a přátel.
Je hlavním kreativcem hry.
Miluje tvorbu silných a dramatických příběhů, potrpí si na efekty a vizuální sílu scén stejně jako na jejich dramatičnost.

Netají se tím, že Illen je “hodně larp pro kámoše, abychom si měli kde hrát to, co opravdu chceme a co nás baví.”
Zároveň ji ale láká dělat prostor pro tzv. “Larp magic”, ten kouzelný okamžik, kdy si příběh převezme otěže a prostě se stane. Je to jistý druh alchymie a ta jí na tom baví asi nejvíc.

A pak lidi.

Protože bez nich to nejde a bylo by to o ničem.

Adam Slabecký (Necron)

Svoje vlastní hry začal pořádat už v temném larpovém dávnověku devadesátých let.

Od té doby nepřestal, takže do dnešního dne vytvořil přes čtyřicet larpů.

Daleko raději hry vymýšlí, než hraje, proto ho málokdy potkáte jako hráče.
Bydlí na židovském hřbitově v bývalé obřadní síni. Pracuje v rodinné stavební firmě.