Awain/Qerch
Awain/Qerch z.s. je zapsaný spolek, který byl vytvořen pro účely pořádání zážitkových her – larpů a kulturních akcí.
I když sám spolek byl založen teprve v roce 2017, má dlouhou tradici pořádání her v neformální podobě. Zakládající členové tvoří hry již od roku 1995.
Autoři
Václav Ort (Kivan)
Larper, speleolog a technik. Působí jako doktorand biomedicínského inženýrství na ČVUT.
Kivan je šéfem scénáře, má na starosti především děj hry. Kromě toho se stará o všechny technické vychytávky jako pasti apod.
Adam Slabecký (Necron)
Svoje vlastní hry začal pořádat už v temném larpovém dávnověku devadesátých let. Od té doby nepřestal, proto již vytvořil přes čtyřicet larpů. Daleko radši hry vytváří, než hraje, proto ho málokdy uvidíte jako hráče. Bydlí na malebném židovském hřbitově v bývalé obřadní síni. Pracuje v rodinné stavební firmě.
Necron byl hlavní organizátor Pravdy 10 let, nyní se snaží postupně hru předávat mladší generaci. Má na starosti koordinaci prací a podílí se na tvorbě scénáře.
Anna Francová (Morra)
Morra byla k lásce k fantasy vedena už od útlého dětství. Na základní škole začala hrát Dračí doupě, postupně přidávala místní menší larpy. K Awainu se neoficiálně přidala v roce 2013. Morra byla k lásce k fantasy vedena už od útlého dětství. Na základní škole začala hrát Dračí doupě, postupně přidávala místní menší larpy. K Awainu se neoficiálně přidala v roce 2013. V současné době pracuje jako inspektor v ČIŽP.
Morra se podílí na scénáři a produkci hry, píše také postavy.
Jakub Jaroš (Vygoš)
Vygoš se věnuje larpům od 14 let, ale už od útlého dětství se snažil pozabíjet se s bratrem a bratranci pomocí improvizovaných středověkých zbraní. Účast na dřevárenských bitvách byla daleko bezpečnější. Od bojování v nich se dostal k jejich pořádání, nyní se ale zúčastňuje prakticky už jen akcí Awainu, protože jsou mu nejbližší a nejmilejší. Kromě larpů a fantasy zbožňuje sci-fi a v každodenní realitě hraje roli sociopatického architekta s obsedantně-kompulzivní poruchou.
Na Pravdě má na starost režii hry. Úkoluje tedy pomocníky, vybírá lokace a stará se o to, aby hra šlapala.
Martin Franc
Pravdovský veterán, který jezdil mnoho let jako hráč, aby pak přešel na stranu organizátorů. Funguje hlavně jako konzultant a výrobce rekvizit.