Tvůrci

Autoři

Adam Slabecký (Necron)

Svoje vlastní hry začal pořádat už v temném larpovém dávnověku devadesátých let. Od té doby nepřestal, proto již vytvořil přes čtyřicet larpů. Daleko radši hry vytváří, než hraje, proto ho málokdy uvidíte jako hráče. Bydlí na malebném židovském hřbitově v bývalé obřadní síni. Pracuje v rodinné stavební firmě.

U Srdce lesa má na starosti koordinaci prací, scénář hry a spolu s Morrou píše rod Vírhaš a Blagatyn.

Anna Francová (Morra)

Morra byla k lásce k fantasy vedena už od útlého dětství. Na základní škole začala hrát Dračí doupě, postupně přidávala místní menší larpy. K Awainu se neoficiálně přidala v roce 2013. V současné době pracuje jako inspektor v ČIŽP.

Morra se podílí na scénáři, produkci hry a spolu s Necronem píše rod Blagatyn a Vírhaš.

Anna Mullerová (Liška)

Larpu se věnuje něco přes deset let a vyžívá se v hraní co možná nejrozmanitější škály postav (momentálně jsou v kurzu stařeny). Má ráda tribal a chtěla by dělat více larpů s tímto nádechem. Druhé, co by ráda tvořila, jsou horory. Tak uvidíme, jestli se to na téhle hře projeví.

V Srdci lesa řeší rod Akšarán a atmosféru hry.

Raila Hlavsová

Vyrostla na zámku Jezeří, vystudovala archeologii a stavební historii, aby stejně utekla k divadlu. Nakonec spojila všechno dohromady.
Pracuje v Národním památníků hrdinů heydrichiády a vypráví o hrdinech českého odboje školám během lektorských programů.
Propojuje zážitkovou pedagogiku a kulturní akce na českých památkách. Celý život se motá kolem divadla a jeho tvorby.

Ve hře má nejvíce na starosti víly, nonverbální komunikaci a rod Vírhaš.

Leoš Kyša

Řezník, spisovatel, larper a také VŠ učitel. V mládí se převlékal za hraničáře, v dospělosti za Františka Kotletu. Stále nevíme, co je děsivější.

Jeho prací na hře je především rod Gadua a lešijové.

Jaroslav Faltus (Radost)

Pochází z Orlických hor a žije na Sázavě v Kamenném přívoze. Patří k larpovým veteránům, pořádal ještě Gawainy a spoluzaložil Awain. Nyní už aktivně na akce nejezdí, ale stále pomáhá s jejich vytvářením.

Jeho úloha v týmu je konzultace všeho, především hlavního děje.

Awain/Qerch

Awain/Qerch z.s. je zapsaný spolek, který byl vytvořen pro účely pořádání zážitkových her – larpů a kulturních akcí.

I když sám spolek byl založen teprve v roce 2017, má dlouhou tradici pořádání her v neformální podobě. Zakládající členové tvoří hry již od roku 1995.