Fyzická a psychická bezpečnost Bezpečnost všeobecně má přednost před hrou. Pokud se hráč bude cítit opravdu za mírou své psychické či fyzické komfortní zóny, je možné využít pravidla RUDÁ STOP, které okamžitě zastaví hru a umožní hráči odejít stranou. Ten poté může kdykoliv navštívit některého organizátora, který s ním problémovou situaci může v poklidu probrat. V případě zranění se hra přerušuje automaticky. Na hře bude přítomen zdravotník a člověk na psychickou bezpečnost, který případné zranění může ošetřit či zajet do nemocnice. Pokud byste měli pocit, že ještě nejste na hranici RUDÉ STOP a nechcete kazit hru ostatním hráčům, ale prostě vám jen dané téma není příjemné, má hra heslo TOČÍ SE MI HLAVA/JE MI NEVOLNO, které hráči umožní bez přerušení odejít a vyhledat případnou pomoc organizátorů. Intimita Pro znázornění sexu nebo intimnějších kontaktů platí několik pravidel: Pokud vím, že s nějakým jiným účastníkem hry bude řešit intimní kontakt, je lépe si dopředu domluvit, jak přesně se budeme chovat, aby bylo vše pro obě strany komfortní. V případě, že k dohodě dopředu nedojde, bude sex ztvárněn tak, že si oba účastníci vzájemně propletou prsty mezi sebe. Dotýkání jiných částí těla není dovoleno. V případě, že někomu vadí i výše zmíněné dotyky, tak to oznámí během seminářů. Herní znásilnění je ve hře zakázáno. Násilí Fyzické násilí není tématem hry a nemělo by se příliš vyskytovat. Pokud se tak přeci jenom stane, je třeba používat jen lehké prostředky a případně se nenápadně týrané osoby zeptat, co je, nebo není pro ni v pořádku. Osud Pokud hráč použije heslo “je to můj osud”, “je to náš osud” apod., tak to znamená, že se daná věc má stát a nejde tomu zabránit. Herní štítky Občas bude potřeba zdůraznit, co je předmět potřebný pro hru a co ne. Označení bude provedeno buď oranžovým lepícím štítkem nebo štítkem s nápisem OK. Většinou bude na různých elektronických přístrojích, dokumentech apod. Zranění a smrt Nechceme používat striktní pravidla pro boj a efekt zásahu necháme částečně na účastnících. Běžná hráčská postava vydrží zhruba tři zásahy zbraní. Jasná rána do těla by měla mít větší efekt, než škrábnutí. Terminátoři vydrží mnohem více, civilisté zpravidla padnou po první ráně. Hráč nikdy nezemře, pokud mu to neukládá skript, nebo není konec hry. Vždy je jen těžce zraněn a může být vyléčen. Střelba Primární způsob boje je střelba pomocí nerfových zbraní. Ve hře se mohou vyskytovat tři typy munice: -Klasická. Terminátorům ublíží jen velké množství zásahů, vždy je ale na chvilku zastaví a zpomalí. -Mega (velké náboje vhodné jen do Mega zbraní). Částečně ublíží i terminátorům, vždy je zastaví nebo i odhodí. Boj zblízka Střet zblízka je vždy divadelní, nejde tedy o to skutečně zranit, ale odehrát zajímavý zápas. Každá postava má bojové číslo, které udává, jak efektivní při boji zblízka je. Daná hodnota čísla předpokládá, že má postava efektivní zbraň. Proti terminátorům je to sekera, kladivo apod., ale ne nůž. Proti lidem se za efektivní zbraň považuje i nůž. Pokud postava nemá efektivní zbraň, pak má číslo o dva nižší. Pro terminátory je efektivní zbraň jen jejich pěst, zbraně nikdy nepoužívají (jejich program to nepodporuje). Platí, že vyšší úroveň poráží nižší. V případě rovnosti vyhrává ten, kdo vypadá opticky silnější (obvykle muž poráží ženu), ale zároveň by měl být vždy také zraněn. V případě boje více postav se zhruba uvažuje, že každá postava, která je o jednu nebo dvě úrovně slabší, dokáže přidat jeden bod. Tedy celá družina (pokud je ozbrojena zbraněmi), tak má dohromady bojové číslo 7 (Nemo 5, Ivan "Vlk" Semenko 1, Adam Stejskal 1, ostatní 0). Jedná se však o orientační pravidlo a vždy závisí na situaci. Ve sporných situacích rozhoduje ten, kdo hraje cizí postavu. Běžná bojová čísla jsou uvedena zde: 1: civilisté 2: policisté, běžní vojáci, Sára Liebermannová, Claudia Lopéz 3: elitní vojáci, Adam Stejskal 4: Ivan "Vlk" Semenko 5: Nemo, terminátor T-100 6: - 7: terminátor T-800