Raaver Simar

Pět hrdinů na výpravě, která může rozhodnout o budoucnosti celé Říše…

Impérium umírá. Po vraždě císaře Aarvana a zničující občanské válce je slabé a nejednotné. Je ohroženo útoky zvenku, ale hlavně vnitřní nestabilitou. Provincie Likae již před osmi lety jako první vyhlásila nezávislost a další provincie jen čekají na svoji příležitost. Mnoho obyvatel věří že už pomůže jen zázrak a upínají proto svoji víru k starobylému říšskému kultu Simargl. Pokud se však Říše dokázala sotva ubránit jako celek, jakou šanci může mít každá provincie sama za sebe? Její rozpad přinese záhubu všem. Říšský Senát nyní po dvanácti letech polyká svoji hrdost a vysílá do Likae první poselství smíru. Raalond san Duan, nositel titulu Ochránce Impéria a muž veliké vážnosti, se proto ve jménu Říše vydává z Paarhy na dalekou cestu. Společnost mu dělá mocný mág Mer’meg se svojí oddanou učednicí Rilke. Mer’meg je obratný diplomat a na likajském dvoře mohou být jeho vliv a schopnosti při jednáních rozhodující. Raalondovou první zastávkou v Likae má být sídlo rodu san Duan, které mu bylo před válkou domovem. Nyní je zde však již jen cizincem. Přesto doufá, že právě zde nalezne podporu a zázemí pro další jednání.

Likae je nyní divoká země, která byla zle zasažena boji za nezávislost a staré křivdy nebyly dodnes zapomenuty. Stále zde není bezpečno a potíže zhoršují i kmenů rarachů pronikající přes horské hranice. Caire san Duan, dříve Raalondova manželka a nyní paní domu san Duan v Likae, proto vysílá výpravě naproti zkušené průvodce těmito divokými kraji. Jimi není nikdo jiný než živoucí legendy války za nezávislost Nex Najran a Laet Ferrinor. Ve společnosti nejvyhlášenějšího hraničáře Pohraničí a neohrožené velitelky stráže domu san Duan cesta jistě proběhne hladce.

Nebo ne?

Postavy

Raalond san Duan

Laet Ferrinor

Nex Najran

Mermeg

Rilke

Popis

Atmosférické tažení pro družiny po pěti hráčích, plné temnoty, beznaděje a těžkých rozhodnutí. Silná témata hry jsou láska a válka, pomsta a odpouštění, odloučení a návraty, hledání menších zel, odpovědnost za vlastní činy a jejich důsledky, konec jedné epochy a začátek jiné.

Raaver Simar je fantasy družinová hra ze světa Awainu. Hra vypráví dramatický a epický příběh pěti postav, které společně prožijí velké dobrodružství. Není o  vyhrávání či soutěživosti, je hlavně o příběhu samotném, o rozhodování a prožívání. Místy až knižní dark-fantasy atmosféra příběhu bude vytvářet specifické situace, které se mohou lišit od běžných družinovek, kde je důležité hlavně efektivní fungování družiny a úspěšný a hladký průchod přes nástrahy. Zde opůjde hlavně o osobní dramata postav, tíživou atmosféru a důsledky vlastních rozhodnutí. Hraní postav a atmosféra by měly mít jasnou prioritu nad pravidly, kombením a vyhráváním.

Příběh se odehrává dlouho před „současností“ awainského světa, která se odehrává na larpech jako Pravda a většině dalších Awainů. Předchází hlavně událostem odehraným na Pravda 2014: Orst vrací úder. Náš příběh mimojiné ukáže rozpad Říše, počátky země Likae a vznik dvojjediných bytostí známých jako Raaver Simar.