Tvůrci

Awain/Qerch

Awain/Qerch z.s. je zapsaný spolek, který byl vytvořen pro účely pořádání zážitkových her – larpů a kulturních akcí.

I když sám spolek byl založen teprve v roce 2017, má dlouhou tradici pořádání her v neformální podobě. Zakládající členové tvoří hry již od roku 1995. V současnosti máme 15 aktivních tvůrců a realizujeme průměrně čtyři víkendové hry a jednu týdenní hru ročně. De Profundis je naší 59. hrou.

Autoři

Adam Slabecký (Necron)

Svoje vlastní hry začal pořádat už v temném larpovém dávnověku devadesátých let. Od té doby nepřestal, proto již vytvořil přes čtyřicet larpů. Daleko radši hry vytváří, než hraje, proto ho málokdy uvidíte jako hráče.

Bydlí na malebném židovském hřbitově v bývalé obřadní síni. Pracuje v rodinné stavební firmě.

V De Profundis má na starosti koordinaci týmu, primárně řeší obecnou vizi hry a dějovou kostru.

Anna Francová (Morra)

Morra byla k lásce k fantasy vedena už od útlého dětství. Na základní škole začala hrát Dračí doupě, postupně přidávala místní menší larpy. K Awainu se neoficiálně přidala v roce 2013. Morra byla k lásce k fantasy vedena už od útlého dětství. Na základní škole začala hrát Dračí doupě, postupně přidávala místní menší larpy. K Awainu se neoficiálně přidala v roce 2013. V současné době pracuje jako inspektor v ČIŽP.

Morra se podílela na vymýšlení děje, napsala velké množství postav a má na starosti produkci.

Jana Říhová (Želva)

Želva se k RPG hrám a larpu dostala přes kamarády ze skauta, když jí bylo 14 let. Od té doby ji to nepustilo. Občas fušuje do vymýšlení scénáře, ale v reálu spíš kritizuje. Je praktik, a tak obstarává veškerá povolení k hrám a dělá produkci. V civilu je její pracovní náplní snaha chránit životní prostředí.

Řešila produkci prvního běhu hry a snaží se udržet nápady ostatních tak, aby Awain po De Profundis nezkrachoval. Jinak se též podílí na ději a vymýšlení postav.

Ondřej Krejza (Max)

Na larpy jezdí jen příležitostně a většinou jako hudebník. Je však výborný herec, rád hraje hry na hrdiny a píše fantasy knihy. V civilu pak projektant elektro.

Pokud se vám zdá, že má vaše postava hodně dlouhý a barvitý popis, tak to ji asi napsal Max.

Václav Ort (Kivan)

Larper, speleolog a technik. Působí jako doktorand biomedicínského inženýrství na ČVUT.

Kivan je z celého týmu technicky nejnadanější, má na starosti veškerou elektroniky, pasti, pyrotechniku a některé programy.

Milan Houžva (Kukulín)

Kukulín se věnuje larpům od svých 25 let a za tu dobu si jich stihl zahrát poměrně velké množství. Nyní se ale rozhodl přejít na temnou stranu organizátorství a začal i nějaké hry vymýšlet. K Awainu se připojil hrou Rescue City z roku 2016 a od té doby přidal i několik dalších her. V současné době pracuje na Středisku volného času Labyrint Kladno.

Podílel se na úpravách pro 2. běh hry.

Adéla Hrabáková (Bet)

Hry jsou jejím osudem. Nejen, že jsou pro Bet celoživotním koníčkem, ale i na denní chleba si vydělává jako počítačový game designer. Tento fakt také výmluvně svědčí o její nepříčetnosti.

Začínala u pěkné řádky oldschoolovýchlarpů a postupně se dopracovala až k současným moderním zpracováním. Miluje především horory s gotickým nádechem a (nevinné) psychologické experimenty na hráčích. Baví ji vytvářet hlavně obrazy a scény, jednou nohou stojí na pomezí divadla.

Pomáhala psát postavy pro 1. běh hry.

Dušan Janovský (Yuhů)

Zakladatel hry Gawain, předchůdce Awaina. Tvůrce prvních Gawainů v letech 1995 až 1998. Larpům se už aktivně nevěnuje, ale občas si rád něco zahraje.

Na De Profundis má funkci poradce pro náboženské otázky.

Anna Žáková (Annie)

K larpům se dostala díky lásce k fantasy příběhům a mytologii. Na akce se jezdí hlavně bavit s kamarády a popíjet, samotná hra je pro ni až na druhém místě. Baví ji výroba kostýmů a rekvizit. Studuje publicistiku a přispívá do několika různých médií. Nejraději píše o rockové a metalové hudbě, navštěvuje koncerty a dělá rozhovory. Ve zbytku času trénuje sportovní šerm šavlí v oddíle Bohemians Praha a snaží se naučit žonglování s ohněm.

Podílela se na prvotní vizi hry a má na starosti soundtrack a techniku.